SON DAKİKA :

17 Kasım 2013 ALES Ösym sonbahar sınav soruları ve cevapları yayınlandı mı?

2013 Sonbahar Döneminde yapılacak olan ALES sınavı 17 Kasım 2013 Pazar günü saat 09:30'da başlayacaktır. 180 dakika (3 saat) sürecek olan uzun maratonda sınava giren öğrenciler yüksek lisans ve pedagojik formasyon eğitimi almak için yarışacaklar. 2013 ALES Sonbahar Dönemi soruları ve cevapları sınav sonrasında ilk olarak sitemizde yayınlacaktır. Haberimizi takip ediniz...
Bu haber 2013-11-15 eklenmiştir.
17 Kasım 2013 ALES Ösym sonbahar sınav soruları ve cevapları yayınlandı mı?

2013 Sonbahar Döneminde yapılacak olan ALES sınavı 17 Kasım 2013 Pazar günü saat 09:30'da başlayacaktır. 180 dakika (3 saat) sürecek olan uzun maratonda sınava giren öğrenciler yüksek lisans ve pedagojik formasyon eğitimi almak için yarışacaklar. 2013 ALES Sonbahar Dönemi soruları ve cevapları sınav sonrasında ilk olarak sitemizde yayınlacaktır. Haberimizi takip ediniz...

2013 ALES Sonbahar Dönemi sınava girecek herkese haberoku24ailesi olarak başarılar diliyoruz.

2013 ALES Sonbahar Dönemi soruları ve cevapları ilk olarak sitemizden videolu olarak takip edebilirsiniz...

Son Eklenen Foto Galeriler
ETİKETLER :
Yorumlar
ales
nurdan 2013-12-04 23:04:43
bu kadar kazık sormanın ne gereği var bu ülkede bu anlayış olduğu sürece biz işsiz kalmaya devam edeceğiz sana soruyorum ÖSYM bize mantık öğrettiniz de mi biz şimdi yapamıyoruz matematiği geçtim Türkçe sorularınız bile soru olmaktan çok uzak yazıklar olsun
ales 2013 sonbahar
ali 2013-12-02 14:18:05
daha önceki ales sorularını çözdüm 90-95 puan olarak hesaplıyordum bu alesde ise döküldüm
ales 2013
gzm 2013-11-20 16:24:29
mayısa kaldık
ALES
Fatih 2013-11-20 12:59:27
Sözel 1 çok kazıktı bir buçuk saatte anca bitirebildim. Matematiğe yarım saat vaktim kaldı ama savaştan çıkmış gibiydim 2 soru anca yaptım.
ales
cihan 2013-11-19 00:50:51
sınavdaki sorular cok zaman alıcıydı...kavranması bayagı zamanı caldı...eskiden alesten kasmadan iyi bir nor alırdı...Allah'a havale ediyorum seni ÖSYM !!!
ALES
PDR 2013-11-18 14:01:56
Yorumları okuyunca tek zorlananın ben olmadığımı gördüm, kendimden şüphe edecektim yoksa :( Ama ÖSYM artık amacı dışında soru hazırlamaya başladı. Sadist duygularla hazırlanan bu sınavlarda insanları sistemden, hayattan, yaptıkları işten soğutuyorlar sadece... PES Doğrusu.
ALES
sınav yorgunu 2013-11-18 13:19:19
hayatımda girdiğim en zor en saçma sınavdı. onca emeğim boşa gitti sanırım. mantık sorularının hiç bir mantıklı yanı yoktu.
ales 2013
fırat 2013-11-18 12:38:40
ben ce çok kolaydı sadece pratık yapmak lazım
ales
cemal yeşilbaş 2013-11-18 12:21:19
sınav ayrı bir zor,sınavdan sonraki süreç ayrı bir zorluk..
okuma istediğimden soğuttu bu ibneler:)
çözüm ne?
bir veli 2013-11-18 11:58:12
çocukların iş hayatına girebilmeleri için bu kadar zorlanmaları şart mı?hep yandaşlara iş var,öyle gözüküyor yine
ALES
göksel 2013-11-18 11:45:24
Bence gerekli incelemeler yapıldıktan sonra herksin kitapcığı kişiye posta ile ulaştırılmalı.Şahsen ben girdiğim sınavın kitapcığının elimde olmasını istiyorum sınavda ne yaptım nerde hata yaptım bunları kendi kitapcığımda görmek benim hakkım.Soruların yayınlanmamasına gelince sanırım soracak soru kalmadı benzerlerini soracak osym amca :)
isyan
damla 2013-11-18 10:37:42
hiç bir basın ve yayın organında ,int nette veya gazetelerde sorular yayınlanmayacakmış. 1 eylülde öyle bi açıklama yapmış ösym amca!
malesef ales
esila 2013-11-18 07:45:38
çok yazık ki bizler bu ülkenin evlatları olarak bu gibi zorluklar ile uğraşmaya mecbur bırakılıyoruz ve yazık ki eğitim sistemi oturmayan hatta birilerinin elinde oyuncak olana bir sistemin kurbanlarıyız......
Sonbahar
Sonbahar 2013-11-18 00:03:48
Bence versinler bu kitapcığı 3 sonra alsınlar... sınav 3 günden ibaretti... 3 saat yetmedi... şoktayım halen herkesin hakkında hayırlsıı olur inşallah...
çok zordu
erkmen 2013-11-17 22:41:21
sınavdan 2 ay önce sürekli deneme çözmeye başaladım, ortalama 3 günde 1 deneme çözüyordum 85 puanın altına düşmüyordum, sınava girerken ise 90 üzeri hedefliyordum ama sınav tam ters köşe yaptı. çok fazla boşum var 60ı geçersem iyi...
ales
fatma 2013-11-17 22:30:48
hayatımız sınav devam ediyor
ALES
KÜBRA 2013-11-17 20:47:06
Evet gerçekten sözel çok zordu hep iki şık arasında kaldım ve zaman yetmedi.Mantık sorularına diyecek sözüm yok o kadar ki zordu yani hele o recepli soru yarım saatimi aldı....
ales zordu
tuba 2013-11-17 20:27:42
offf offf offf en zor sınavımdı...mantık soruları hem fazla hem de çok çok zordu. soruları cevaplamak için 5 -6 tablo oluşturmak lazımdı...
ales
gülşen 2013-11-17 20:25:53
Sınav herkesi perişan etti, galiba sınav sorularını hazırlayanlara aşırı derecede zorlaştırın demişler!
ales
gülşen 2013-11-17 20:21:45
Sınavı böyle zorlaştırmanın amacını anlamıyorum
KASIM 2013 sonbahar ales
engin 2013-11-17 19:43:09
3 saate bu kadar uzun ve anlaşılmaz soru. Sıkıysa gel sen çöz ÖSYM.
alesssss
mustafa 2013-11-17 19:21:23
çok zordu hele de mantık soruları mantık dısıydı
ales
Eşe 2013-11-17 18:24:07
benim ortalamam 87 ve sınavda çok zorlandım özellikle de sözel 1de,mantıga zaten vakit kalmadı düşük puan bekliyorum ,umarım bu sisteme rağmen hedeflerimize ulaşabiliriz.
ales
kader 2013-11-17 17:17:12
arkadaşlar ortalamam 74 alesten 75 falan alsam formasyon alma şansım olur mu yada bu puanlarla özel üniversitelerden alabilir miyim çünkü mantık soruları yüzünden sınavım iyi geçmedi
17 kasım çilesi
cansu 2013-11-17 17:14:12
çok zordu arkadaşlar sınav haddinden fazla mantık sorusu vardı kaç doğru kaç yanlışımız var bilemicek olmamız ne kadar acı
İLAN
FATMA 2013-11-17 17:11:18
yazıklar olsun bınlerce kez haram olsun bu sisteme. bu kadar mı ugrastınız zorlaştırmAK İÇİN.YAZIKLAR OLSUN
ALES
göksel 2013-11-17 16:52:21
Bana sözel sınav çok zor geldi mantık soruları artmış paragraflar uzamış zorlaşmış bilmiyorum belkide bana zor geldi :)
ales
ales 2013-11-17 15:38:35
ales sınavı ne zaman belli olur acaba ?
ales
rabia 2013-11-17 14:26:34
ilkbahardaki ales çok daha kolaydı güz kolay olur saçmalığına inanmayın.
ales 2013
sezen 2013-11-17 12:09:12
umarım ales soruları bu yıl girenleri zorlamamıştır çok merak ediyorum mayıs ayındaki sınav hazırlamıyorum ..umarım ıyi bir ales puanım olur
ALES
göksel 2013-11-16 15:18:08
Merhaba acaba ALES sınav soruları OSYM tarafından ne zaman yayınlanıyor.